Продавець Bat-opt.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4299 відгуків
Батарейки, акумулятори, зарядні пристрої, кабелі USB, клей, навушники, радіо, ліхтарі ОПТОМ
+380 (68) 720-70-98
+380 (95) 949-85-35

Panasonic-історія розвитку!

Panasonic-історія розвитку!

Компанія Panasonic – історія, розвитку якої, могла б стати підручником по розвитку власного бізнесу.

Почалася ця історія в 1918р., коли Коноске Мацусіта (перший президент найбільшої у світі корпорації), який продавав у той час велосипеди, переманив господар крамниці електроприладів. У цьому магазині продавалися перші в Японії електричні лампи, саме така робота і надихнула Коноске на створення власної компанії. Зібравши грошей, Коноске починає виготовляти патрони до электролампочкам, користувалися великим попитом.

У березні 1918р. у сім'ї компанії Matsushita Denki почалася робота, однак грошей виручених від продажу набоїв вистачало лише на заробітну плату співробітникам. Врятував фірму велике замовлення на 1000 підставок для вентиляторів. Коноске з родичами і найнятими товаришами працювали і вдень і вночі, але замовлення встигли все-таки виконати в терміни. Для подальшого розвитку підприємства Мацусіта вирішує виготовляти электрофары для велосипедів. Продавцям у магазинах ця ідея не дуже сподобалася. Але Коноске вирішив ризикнути і відправив безкоштовно по кілька фар в магазини. І буквально на наступний день його компанію атакували власники крамниць, замовляючи великі партії фар. У покупців вони користувалися великим попитом, оскільки були не дорогими і люди їх використовували в побуті замість гасових ламп. І тоді ж Коноске Мацусіта винаходить настільний варіант електричного ліхтаря, під назвою «National».

До 1930р. компанія «Matsushita Denki» вже мала кілька виробничих цехів, на яких виготовлялися різні електроприлади. Але саме у цей же час уряд Японії ухвалив «режим суворої економії», після якого різко впали продажу електротоварів. На багатьох підприємствах почалося масове скорочення співробітників. Але Мацусіта працівників та заробітну плату вирішив не скорочувати, був скорочений робочий день в половину, т. к. робітники у другій половині дня самостійно реалізовували накопичилася продукцію на складі. Через пару місяців вся продукція була розпродана, і всі вісім заводів відновили свою діяльність.

Після закінчення другої світової війни Коноске Мацусіта відправляється в США, але для того щоб зацікавити американського покупця потрібно було придумати щось цікаве, оскільки ця країна вражала різноманітністю електротехніки.

У 1952р. компанія «Matsushita Denki» заключае договір з фірмою Philips, спільне підприємство стало називатися «Matsushita Electric Industrial Co». А з 1959р. вже працювала дочірня компанія Matsushita Electric Corporation of America. Вся продукція компанії продавалася під маркою «National», але її терміново потрібно було змінити, тому що така ТМ марка вже була зареєстрована в Америці. І після цього з'явилася ТМ Panasonic.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner